Motorreis Ierland, en Murphy’s Law in de praktijk

20090600 Ierland (998)Dag: Maandag 22 juni 2009
Hoek van Holland 92,5 km.
Weer: Zonnig

Vandaag begint onze motorvakantie naar Ierland. De motor is kortgeleden nog helemaal nagekeken, voorzien van gloednieuwe spaken, remblokken, etc. Omdat we de nachtboot vanaf Hoek van Holland nemen hebben we nog een hele dag om in te pakken. Dat komt goed uit, want de leren tas die we klaar hadden staan blijkt te klein voor onze wensen. Dus ga ik snel nog even naar de stad voor een grote sporttas. Bij de vierde winkel slaag ik en race ik naar huis om de bagage over te hevelen en wat extra bagage toe te voegen. Als ik de tas achterop Lucy (de naam van de motor) plaats, dient zich het volgende probleem aan: de tas is te groot. Ik zie mijn kentekenplaat niet goed omdat de tas er overheen hangt. Dus haast ik mij nog even naar de Gamma voor een op maat te zagen spaanplaatje van 3 euro. Thuisgekomen ga ik met zaag en hamer aan de slag. Het eindresultaat is afzichtelijk, maar functioneel. De supersized sporttas bind ik met twee spanbandjes vast en het zit als gegoten.

Lees verder op: http://www.haanweb.nl/ierland

Geef een reactie

