Wat betekent MT op Twitter?

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hem nog niet eerder heb gezien, de afkorting MT in een tweet. En hoewel ik mezelf geen early adopter zal noemen, zit ik toch al meer dan drie jaar dagelijks mijn timeline door te spitten op interessante, humoristische of andere wetenswaardige informatie en stuur ik ook het nodige door naar mijn eigen volgers. Dus denk ik dat er meer mensen zijn die de term MT niet direct kunnen plaatsen.

Lees verder op Twittermania: http://twittermania.nl/2013/01/wat-betekent-mt-op-twitter/

Geef een reactie

