Janetter: Japanse reïncarnatie van de gele Tweetdeckvogel

De Japanners maken mooie dingen en zijn net als Chinezen meesters in namaak. Veel Japanners geloven daarnaast in reïncarnatie. Nu ik dit schrijf komt er gedachtenkronkel in me op dat het één misschien met het ander heeft te maken. Hoe het ook zij, in het kader van dit blog komen beide zaken in elk geval samen bij de in Nederland nog relatief onbekende Twittercliënt Janetter. Nog nooit van gehoord? Dat gevoel herken ik! Totdat ik gisteren door volger Marko op de Android-versie werd gewezen (waarover ik een apart blog zal schrijven) had ik er nog nooit van gehoord. Toch bestaat Janetter al sinds 16 december 2010 volgens dit blog. Wat Janetter is? Ik kan het denk ik het best omschrijven als de titel van dit blog: De Japanse reïncarnatie van de gele Tweetdeckvogel.

intro-afbeelding-janetter

Lees verder op Twittermania: http://twittermania.nl/2013/08/janetter-japanse-rencarnatie-van-de-gele-tweetdeckvogel/

Geef een reactie

