Twitter 5.0 voor Android, a whole new cup of tea

Onze trouwe lezers is het misschien al eens opgevallen dat Herman in dit blog openlijk met mij flirtte om bètatester te worden voor Twitter. Helaas was de online flirt mij aanvankelijk ontgaan omdat zelfs ík wel eens offline ben. Ik was dus ook te laat om Herman te kunnen voorzien van een jawoord, want de inschrijfpaginabood, toen ik het probeerde, geen mogelijkheid meer om aan te sluiten. Binnen een dag hadden ze er kennelijk genoeg (their loss!!) Iemand die er wel op tijd bij was, was Daniël Verlaan, ondermeer hoofdredacteur van Android PlanetGisterochtend kon hij ons dan ook berichten dat de nieuwe versie voor Android beschikbaar was voor bètatesters. Hij was daarnaast zo aardig om mij te voorzien van wat screenshots. En wat we daaraan kunnen zien, is dat de nieuwe versie wel eventjes iets meer biedt dan slechts een paar bugfixes!

Lees verder op Twittermania: http://twittermania.nl/2013/09/twitter-50-voor-android-cup-tea/

Geef een reactie

