Tolly geeft jouw tweets een stem

Het overkomt me steeds vaker dat ik de hele dag onderweg ben. Eenmaal in de auto op weg naar huis duik ik al dan niet in de file. Hoewel het LED-lampje van mijn telefoon lonkt dat ik WhatsApp-berichten, pushnotificaties van het laatste nieuws en een aantal honderd tweets heb gemist, luister ik braaf naar de Rijksoverheid die ons vertelt dat social media en verkeer niet samengaan. Ook ik kom graag heelhuids thuis en omdat ik meestal niet iemand naast me heb zitten die mijn tweets wil voorlezen, moeten die maar wachten tot ik thuis ben. Maar misschien hoeft dat niet meer, want Tolly kan ze voorlezen!

tolly-introafb

Lees verder op Twittermania: http://twittermania.nl/2013/11/tolly-geeft-jouw-tweets-een-stem/

Geef een reactie

