Laat de mobiele versie van HootSuite voor je werken [howto]

Wanneer ik achter mijn computer zit, houdt Tweetdeck mij met popup-vensters en eventueel een notificatiesignaal op de hoogte van nieuwe tweets op basis van zoekopdracht of zelfs van nieuwe tweets in één van mijn lijsten. Dat kun je zo instellen en dat werkt uitstekend. Zo hoef ik niet elke keer te turen naar de verschillende kolommen en kan ik me tussendoor op andere zaken richten dan op Twitter, zoals bijvoorbeeld het schrijven van dit blog. Maar ook onderweg zijn er hulpmiddelen om je telefoon voor je te laten werken zodat je niet telkens je scherm of zoekopdracht hoeft te verversen.

Lees verder op Twittermania: http://twittermania.nl/2014/02/laat-de-mobiele-versie-van-hootsuite-voor-je-werken-howto/

Geef een reactie

