HootSuite maakt geotweets beschikbaar op Google Maps

Wie vaker blogs van mij leest hier bij Twittermania, weet dat ik een enorme fan ben van geotweets. Vooral de geocode-operator vind ik daarbij een zeer krachtige tool, omdat je daarbij niet afhankelijk bent van een handige website. Hoe je de geocode-operator kunt toepassen heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan in dit blog(inclusief videotutorial) uit oktober 2012. Maar soms wil je gewoon even snel lokale tweets in beeld krijgen in je zoektocht naar informatie. En dan wil je gewoon op je wenken bediend worden. Daar zijn diverse tools voor en ik ontdekte eerder deze week dat HootSuite via Google Maps ook een alleraardigste mogelijkheid biedt.

intro

Lees verder op Twittermania: http://twittermania.nl/2014/03/hootsuite-maakt-geotweets-beschikbaar-op-google-maps/

Geef een reactie

