Met Twi2Pic zeg je meer

Het voorvertonen van foto’s in je tijdlijn op de wijze zoals we nu kennen bestaat nog maar sinds oktober vorig jaar, maar weet jij nog hoe het er vóór die tijd uitzag? Ik kan me er nauwelijks nog een voorstelling van maken, al ben ik toch aardig visueel ingesteld. Ik zie dat steeds meer tweets van nieuws- en kennisaccounts die ik volg voorzien zijn van een afbeelding, met de kennelijke bedoeling om op te vallen in mijn tijdlijn. Ik vermoed dat dat nog werkt ook, zo zitten we nou eenmaal in elkaar. Dat hebben de makers van Twi2Pic kennelijk ook gedacht, toen zij het tooltje bedachten om je tweet nét even wat beter op te laten vallen.

Lees verder op Twittermania: http://twittermania.nl/2014/05/met-twi2pic-zeg-je-meer/

Geef een reactie

